Return..

Lama dah tak update blog nie.. Sejak akhir-akhir ni agak sibuk sedikit. Bukan sibuk sesangatlah..cuma penat, dah lama tak kerja pagi dan berpanjangan untuk lima hari. Lagi pulak dah kena berjalan-jalan, bukan macam dulu, duduk dan menadah telinga je.

Aku cuti untuk 2 hari, weekend.. Hmm..semalam balik Ipoh untuk hadiri majlis perkahwinan sepupu aku.. Ehh..bukan.. anak buah.. Ayu & Nora.. Selamat Pengantin Baru.. Harap bahagia hingga ke hujung nyawa.. Aku yang makcik dia ni tak kawen-kawen lagi.. Korang sekali dua terus kawen.. HuHu~

Harini.. emm.. maksud aku AHAD. Aku lebih banyak tidur dan terperap dalam bilik.. Tidak online.. tapi leka menghabiskan anime "Strawberry Panic". Sangat suka dialog dia walaupun itu sebenarnya anime les.. hee :D

"We need each other, to help us to survive and to make we perfect "

Ape lagi aku nak post dalam ni ye.. tadi ada idea.. ni dah hilang pulak.. Takpela, mungkin esok baru aku post yang lain. Terima kasih aku ucapkan pada sesiapa yang sudi baca blog ni. Aku akan cuba untuk update sekerap mungkin.

No comments: