H.E.L.M.E.T.

Penat aku meng'iron' rambutku tidak berbaloi.. Apabila si nok Sha mengomen rambutku dengan keji sekali. Memula tegur aku dengan ramahnya.. "Wow..ajja ada fringe baru.. "

Sewaku petang..sedang sedang aku bersantai di CC Vads, si Comel memberitahu ku perkembangan terkini dimana aku dianggap membawa motorsikal ye kawan-kawan.. kerana rambutku yang berlengkok di bahagian tengah menyerupai bekas helmet. HUH!! Sentap makcik..

Aku dikatakan tidak menpunyai duit yang cukup untuk buat Rebonding katanye.. Memang pun.. Kalau ikut hati memang boleh jer, tapi aku kena abaikan komitmen aku sekejap..Memang tidaklah..

Tapi jangan risau nok.. aku tak kisah apa orang nak cakap.. lagipun aku tahu mulut kau memang puaka.. haha :D Jangan sentap ok. Aku suka kau tak hipokrit.. Tapi jangan terlalu jujur sangat, takut ada yang jauh hati nanti.

For those that think they best from other, make sure you think it again.. Huh.. Nobody perfect ok. And dont think that with your closed minded like that will make you go far.. 

Silap-silap kena belasah sampai mamp.. Tapi yang pasti mesej ini bukan untuk kau ye SHA.. Jangan perasanok  Tapi ada 'kawan jelmaan' kepunyaan si polan ni. Ingat kau tu kasanova sangat? Baik sangat yang nak label orang sesuka hati?? Dah tak pasal-pasal tekanan si polan ni. Huh.. sakit hati tak abes lagi dengan England punye game tadi dah ada hal lain plak. =Z

1 comment:

Anonymous said...

aik...???