Penyakit Pelupa...

Sejak akhir-akhir ni, aku semakin menjadi pelupa.. Kawan-kawan? Bagilah tips untuk mengelak perkara ini jadi lebih serius.. Tahap pelupa aku ni sampaikan kalau tengah bercakap dan ada orang menyampuk cerita pasal lain, nanti aku akan lupa apa yang aku cerita. Masanya tak lah lebih dari 2 minit pun. Aduyai.. Help me!!

Cerita pasal pelupa nih.. Ada la satu customer aku semalam, persekitaran dia bising.. mungkin di tepi jalan gamaknya.. Jadi, bila dia beritahu nombor telefon dia yang bermasalah tuh aku kenala ulang banyak kali. Nak kan kepastian. 

Pakcik : Pakcik nak lapor ni, telefon rumah pakcik rosak.
Aku : Berapa nombornye En?
Pakcik : 09678.....
Aku : Berapa En?
Pakcik : 0967854..
Aku : En, minta maaf.. Saya tak berapa dengar lah.. Saya ulang ye, 096785432.. betul?
Pakcik : Aaa... kejap, saya pulak lupa berapa nombor rumah saya..

Heeeeeeeehhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhheeeeeeeeeee..........

1 comment:

elle said...

haha...memang sesuai pakcik nih dpt kat ko.sehati sejiwa =D