Happy Mother's Day...

Ucapan itu khas untuk semua kaum IBU di dunia nih..especially to my beloved mum..

Dan aku sangat seronok harini sebab celebrate Hari Ibu dengan RADIAH ISHAK aka CEBU THE VOGUE.. heheh.  
Mesti korang pelik kan kenape aku celebrate dengan kawan aku and not my own mother?? Sebab aku dah celebrate awal-awal lagi dengan mak aku.. Kan mak kan??

Lama dah aku tak berjalan-jalan dengan kawan perempuan ke shopping complex sambil window shopping. Tapi itulah..harapan nak "window" je.. Melayang gak duit aku kat MOMOE tadi.. Tapi memang aku nak beli kasut pun.

Beli kek kat Secret Recipe, makan kat Pizza Hut...dengan anak Cebu yang agak kuat makan. Suap je la apa pun kat dia, mesti dia nganga.. hehe.. kawaii!!

Yang bestnya makan kek kat Taman Pe Ntah kat Seremban sambil tengok taichi.. heheh :) And.... sangat terharu dengan "Porme"..aka husband Cebu. Sangat-sangat sabar, caring, loving... Kitorang makan, dia yang jaga Harraz (anak dia). Tapi bila dia makan.. still dia gak yang jaga Harraz.. heheh :P

Hopefully family Cebu berkekalan bahagia sampai bila-bila... Amin... 

2 comments:

fie said...

next year ko celebrate dgn aku plak tau!

kalaula! *wink wink*

ajja_sidek said...

insya Allah.. aku doakn.. amin...